maandag 15 februari 2010

Montague's Boodschap: zondag 14 februari 2010



Montague's Boodschap: zondag 14 februari 2010




Boodschap van Veronica: "Vandaag willen we graag met jullie een van de opnamen van Sir Arthur Conan Doyle’s gesprekken met mij in zijn eigen stem op een seance delen. Zo velen uit de Geestenwereld komen door om met mij te spreken over het werk dat mijn Echtgenoot met mij verricht, zij hebben Groot Respect voor hem, ik ben zo trots op hem."


Gegroet mijn geliefde vrouw op deze dag die gewijd is aan de Liefde, en ik weet het belang van Liefde en het verschil dat het kan maken in je leven op Aarde. Wij houden van elkaar op Zielenniveau, alles wat wij doen is een uiting van de Liefde die wij in elkaar vonden. Ik ben altijd bij je, ik zal je nooit verlaten. Liefde is een zeer Krachtige Energie die iedereen zou moeten nastreven.

Veronica, de Nieuwe Energie waarover ik het al zo vaak met je heb gehad sinds ik naar de Geestenwereld overging wordt sterker, de voordelen zullen groot zijn. Zo een verandering kan niet van de ene dag op de andere plaatsvinden, de mensheid moet er voorzichtig naartoe gebracht worden. Ik kan geen tijdstip geven wanneer dit klaar is, maar ben ervan verzekerd dat het eraan komt als een Nieuwe Dag, het zal Licht brengen, en Harmonie en Vrede. De Genezing die het zal brengen zal worden gezien als wonderbaarlijk, je weet dat het begonnen is, nieuws hierover zal verspreid worden, meer mensen zullen ervoor open staan. Vanaf onze kant van Leven zullen wij toezicht houden, omdat mensen meer Spiritueel worden, onze twee werelden verbinden zich, er zal een groter begrip van Leven aan beide zijden van de afscheiding zijn. Wij communiceren in de Geest, wij hebben geen woorden nodig om ons te verbinden en informatie te geven. Alles is gedachte, alles is vibratie, alles vibreert op een bepaald percentage. Dit werd duizenden jaren geleden begrepen toen de Mensheid vrij was van beperkingen die geplaatst waren om hem te bedwingen. Door conditionering zijn jullie de bekwaamheid verloren, maar het komt terug. In een Seance wanneer je een Apport [een object dat zich materialiseert tijdens een seance] krijgt, het is een solide object, het komt via tijd en ruimte en het komt via materie naar waar het moet zijn. Vraag jezelf eens af waarom een solide object dit kan doen en waarom de mens niet??? Vanwege de conditionering beperken jullie jezelf, alles is mogelijk.

Alle beperkingen worden door de mens gemaakt, er zijn mensen die proberen de Mens voorwaarts te brengen, zoals Dr. Edgar Mitchell, om hen open te laten staan voor een begrip van de Ruimte, andere Planeten en het Universum waarin jullie allemaal leven. Er zijn zoveel mogelijkheden die allemaal wachten ontdekt te worden. De noodzakelijkheid van voedsel voor de mens is een probleem maar het is een probleem dat kan worden overwonnen, als dit eenmaal bereikt is dan is de Ruimte open voor iedereen. Je kunt sneller gaan dan de lichtsnelheid, Einstein had het fout, hij accepteert dit, Wezens van andere Planeten zouden hier anders niet kunnen komen. Dat je niet sneller kunt gaan dan het geluid is een andere mythe, en compleet fout. Een object is verplaatst van de ene plaats naar de andere, het dematerialiseerde en materialiseerde weer, dit is bereikt, het is geheim gehouden omdat het nog niet voldoende stabiel is op dit moment. Een beter begrip van de Wereld waarin je leeft opent zich aan je, de mogelijkheden zijn enorm. Je hebt toegestaan dat je hersenen zo verstopt raakten met zoveel rommel, dat jullie niet meer dan robots werden. Eveneens zijn je eigen persoonlijke Werelden zo klein geworden, zo gecontroleerd, alleen gevuld met gedachteloze televisie en sport. Je communiceert alleen binnen je eigen kleine cirkel. Het is mogelijk alles wat je kiest te onderzoeken op je computers. Boeken, ik koesterde mijn boeken, Bibliotheken worden gesloten, niemand lijkt het op te merken, hoe verdrietig is dat. Onderwijsnormen worden verlaagd zodat jonge hersenen nooit de kansen krijgen om alle mogelijkheden te onderzoeken. De Nieuwe Dag komt wanneer de Mens wordt bevrijdt van zijn ketenen.

Meer Wezens van andere Planeten zullen de Mensheid helpen omdat de Mens de weg kwijtgeraakt is vanwege Gierigheid, meer en meer sightings zullen gemeld worden. Je zult meer Graancirkels gevormd zien worden. Ik onderzocht de Graancirkels, zij fascineerden mij, ik schreef en sprak erover. Je zult nog steeds de ontmaskeraars tegenkomen, deze mensen die niet op een hoog genoeg niveau staan in het leven om te begrijpen wat ze in het Universum zien waarin ze leven. Om de informatie in de Graancirkels volledig te begrijpen, moet je ze fotograferen, speel met de foto’s en verschuif ze, plaats er een aantal bovenop de andere, zij zullen Sterrenstelsels en zo laten zien, kijk wat er geschreven is in de cirkels, zij geven allemaal een boodschap, en allemaal worden ze gemaakt met liefde.

Zend op deze Valentijnsdag je Liefde naar de gehele mensheid. Kijk vooruit naar de tijd dat alle mensen gelijk zullen zijn zoals ze dat in de ogen van de Schepper zijn, wanneer iedere man, vrouw en kind de waardigheid en de kwaliteit van leven zullen hebben die hun recht is. Bid dat de door Macht waanzinnig geworden Landen zullen stoppen om hun wil op te dringen aan andere Landen en dat alle mensen Vrede zullen kennen. De wens voor Vrede zal deze dichterbij brengen zodat het realiteit zal worden, herinner je de macht van gedachten.

Wanneer je Liefde in je leven hebt, heb je alles, ben je vervuld. Soms overkomt Liefde je wanneer je het het minst verwacht, of wanneer je het opgegeven hebt ooit echte liefde te kennen, sta ervoor open als je op de weg van het leven reist.

Veronica, mijn liefde voor jou wordt steeds sterker terwijl wij samen het Licht van de Liefde naar de gehele Mensheid brengen. Ik ben voor eeuwig jouw aanbiddende, Monty.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

interview

invocation



AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

AMESTERDAM - 24:00H on 13:02:2014

http://24timezones.com/