maandag 20 september 2010

Montague Keen, 19 september 2010

Onze plannen zullen doorgaan zonder gehinderd te worden.

Wij hebben geen labels aan deze kant van het leven, hier bestaat geen religie, Liefde is alles.

Montague Keen, zondag 19 september 2010

Channeller: Veronica Montague Keen

Het was een week vol contrasten. De Paus in Engeland die probeerde de controle van de kerk opnieuw af te dwingen met de koningin, die sinds de dood van Diana op de achtergrond is gebleven. Beiden probeerden opnieuw de controle te vestigen. Zij hebben het over spirituele Waarden, toch onderdrukken zij elke connectie met de Geest. Beiden benadrukken hun “Christelijke Waarden” in tegenstelling tot wat zij zien als Heidense Waarden. Beiden proberen de evolutie van Planeet Aarde te voorkomen, alsof ook maar iets dat zij zeggen dit zou kunnen veranderen. Over de hele wereld ontvangen mensen informatie, zij beseffen dat er Hogere Vibraties zijn, Poorten worden gecreëerd om een verbinding met de geest te maken, dit heeft geen enkele connectie met Religie.



Begrijp alsjeblieft dat ik vaak heb uitgelegd dat ik niet als Jood geboren ben. Ja, mijn beide ouders waren Joods. Wat ik hiermee bedoel is dat ik mijzelf wilde identificeren met het leed van de massa, ik moest kijken vanuit het perspectief van hun stugheid, om te zien hoe vele mensen hun lot in het leven bekeken. Ik kreeg de mogelijkheid om dit te overwinnen, ik leed aan het feit dat ik door de familie werd uitgestoten: “Hoe haalt hij het in zijn hoofd te trouwen met een niet-Joods meisje!”. Geloof me, dit was het meest bevrijdende dat ik ooit gedaan heb. Ik dank God dat ik de wijsheid had om dit te doen, en de moed. De liefde was zo groot, ik overwon mijn angst voor vervreemding, hierdoor ben ik een deel van mijn familie verloren. Het leerde me de werkelijke aard en dat waar de liefde over gaat, mij familie had geen liefde, nu ken ik liefde. Ik had al die jaren in een illusie geleefd, ik heb er alleen spijt van dat ik het niet eerder ontdekte. Maar jij, mijn liefste, jij gaf mij dat. Ik zie nu de familie als een kaartenhuis dat voor mijn ogen in elkaar stort, al die mensen die mij dierbaar waren en waar ik van hield, ik kijk naar mijn jaren in illusie met hem met spijt. Hoe dom was het van mij om te verwachten dat ze jou niet anders zouden behandelen. Ik ben verdrietig voor hen, zij hebben nog veel te leren en het zal niet gemakkelijk voor hen zijn. Veronica, jij hebt mij bevrijd uit de ketenen van verwachting. Om lief te hebben en geliefd te zijn is alles. Jij kende mij zo goed als een mens een ander maar kan kennen. Ik zie nu heel duidelijk waarom mijn leven was zoals het was, waarom ik door de MISLEIDING, de PIJN van VERRAAD, de TELEURSTELLING van mijn eigen KINDEREN moest gaan, dat leed gaf mij de motivatie om mijzelf aan mijn studies te wijden. De wonden waren diep, geboren te worden uit een moeder die geen liefde kon geven, haar boosheid, bitterheid, frustratie en wrevel omdat ze als weduwe met 3 kinderen achtergelaten werd, die ze vervolgens uitleefde op hen. Vergeef me, ik denk dat je moet begrijpen dat mijn familie leefde via hun STAMMEN MORAAL, zij geloven dat hun stam eerst komt en dat een andere stam waardig is, dat is enorme domheid, hun bewustzijn is zeer laag. Dit is wat veroorzaakt wordt door Religie, pijn en afscheiding. Ik heb mijn moeder vergeven, ik help haar om te evolueren. Jij hebt mij heel gemaakt mijn liefste.



Jij Veronica bent mijn instrument op Aarde, aan jou zijn de Sleutels toevertrouwd. Ons werk is belangrijk, doe wat jou inspireert, je hoeft niets na te jagen, het zal komen, de timing moet goed zijn, als het wordt geforceerd zal de Waarheid niet verteld worden op de manier waarop het zou moeten. Er bestaat iets groter dan het werk, LIEFDE, de Liefde van de Mensheid, de Liefde van de geest, dat gaat verder dan al het andere, dit is belangrijk te weten, het is de grotere boodschap. Er zijn anderen die ons werk zullen bevestigen, ieder van hen zal een iets andere inslag hebben maar er zal synchroniciteit zijn. Het gewicht van het totaal is wat telt, ons werk is één onderdeel, niet het enige, dit zou de druk van jou moeten wegnemen mijn liefste. Hoewel ons werk een groot onderdeel is, is het een onderdeel van een grote beweging, het zal slagen. Jouw werk is op jouw eigen zachtaardige manier het doorgaan met het proces. Anderen zullen hun rol spelen, ik weet dat jouw intenties puur zijn.



Wij danken Peter dat hij de informatie uit de Geestenwereld van Bob onder jouw aandacht heeft gebracht, omdat Bob als lid van de illuminatie met gezag kan spreken over de plannen van de Duistere Cabal, hij probeert nu de onrechtvaardigheden goed te maken waarbij hij betrokken was toen hij nog op Aarde was. Iedereen zou notie moeten nemen van wat hij heeft gechanneld. Het is tijd om de realiteit te gaan beseffen waarin jullie jezelf bevinden. Laat ANGST niet binnen in jullie leven, jullie wordt verteld dat jullie angstig moeten zijn voor verschillende groepen die jullie Land gaan aanvallen, dit is niet zo. Vertrouw erop dat de waarheid dit zal bewijzen, er zijn natuurlijk mensen die “incidenten zullen creëren”, waarvan zij hopen dat dit zal “Bewijzen” wat zij jullie willen laten geloven. Hoe vaak zal de mensheid nog voor deze charade vallen. Jullie zullen begeleid worden, Wezens van Licht zijn onder jullie om jullie ook te ondersteunen, het is een gezamenlijke inspanning, wij zullen niet falen. Religies zullen snel een deel van het verleden worden, niemand is superieur aan iemand anders, iedereen is op dezelfde manier in jullie wereld geboren, iedereen is gelijk, iedereen zal op dezelfde manier vertrekken. Elke Ziel wordt geboren puur van geest, toevertrouwd aan de zorg van de ouders die van hen houden en hen vertroetelen. Bevrijd jezelf van de controle door corrupt denken die jullie in je ketenen houdt.



De waarheid stroomt uit uit zo veel delen van jullie wereld, het Licht wordt hersteld, iedereen zal wederom volledig bewustzijn genieten. Corruptie wordt ontmaskerd, niet langer zullen de Bankiers de Regeringen beheersen. Echte waarden zullen worden hersteld, het zal niet lang meer duren. Zonder jou mijn Liefste zou ik nooit echte liefde gekend hebben, ik zou het meest waardevolle cadeau, de Liefde, hebben gemist.



Onze plannen zullen doorgaan zonder gehinderd te worden. Wij hebben geen labels aan deze kant van het leven, hier bestaat geen religie, Liefde is alles. Dank je mijn liefste voor jouw toewijding aan mij, ik zal voor altijd jouw aanbiddende echtgenoot zijn, Monty.


Dit is de gechannelde informatie waaraan Monty refereerde, deze man was onderdeel van de Illuminatie, en ging recentelijk over naar de Geestenwereld. Een dezer dagen zal deze informatie in het Nederlands vertaald worden en toegevoegd aan deze blog.


http://www.montaguekeen.com/articles/others/channeled.htm



Vertaling: Puk
0

THE MONTAGUE KEEN FOUNDATION

http://mkjapan.blogspot.com/ - JAPANESE

http://mkinfrench.blogspot.com/ -FRANÇAIS

http://www.montaguekeen.com– ENGLISH

http://mkinlatvian.blogspot.com/ - LATVIESU

http://mkingerman.blogspot.com/ - DEUTSCH

http://mkfchinese.blogspot.com/ - MANDARIN/Chinese

http://mkcastellano.blogspot.com/- CASTELLANO/Spanish

http://mknederlands.blogspot.com/- NEDERLANDS

http://mkchannelings.blogspot.com/- PORTUGUÊS

Original and translations of the Galactic Messages available on

http://peacelovelove.blogspot.com/

http://www.galacticchannelings.com/

0

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

interview

invocation



AN INVOCATION

14:02:2014 - 09:00H BRISBANE, AUSTRALIA

AMESTERDAM - 24:00H on 13:02:2014

http://24timezones.com/